Sista helgen i USA

Idag jobbade vi i stallet för att Fredrik och Bernie har tagit en "day off" idag. Men sovmorgon fick vi så det var helt okej. Klockan ringde kl 07.00 sen var det o cykla till stallet. eller ja, Sabina cyklade och jag satt där bak o räknade ekorrar, kom upp till hela 7 stycken! Jag tror Sabina blev lite sur på mig, för halvvägs framme till stallet tyckte hon att de var ovanligt trögt att cykla .. då märkte vi att jag hade haft min fot i hjulet hela vägen. (hehe)   

Om en stund kommer Laura, Hon ska köra oss till ett jätte stort shopping center där vi ska gå några timmar. Dock får vi inte köpa mer kläder nu .. För känner redan att vi behöver lämna kvar ett antal grejer här i usa .. suck :/

/ Annie

Kommentarer
Postat av: EliiinM

Varför måste ni lämna kvar saker i usa?

2010-05-16 @ 17:07:18
URL: http://eliiinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0