Impuls köp nummer 1

Ja, eller 90% av alla köpen i New York var impuls köp egentligen .. Man såg ett snyggt plagg och kollade på prislappen och vipps så stod man med en påse i handen. Men mitt impuls köpt slog nog alla. Vi har inne i en affär där vi hittade 2 t-shirtar för 4 dollar var. Så ställde jag mig i kassan, så tyckte jag att 8 dollar var rätt lite för att använda kortet. Så jag kollar mig omkring och så fastnar mina ögon på en svart T-shirt så jag springer dit letar fram en i S och går tillbaka till kassan och betalar. Sen när jag sitter på tåget hem börjar jag fundera på vad tröjan egentligen kostade .. Så jag letade fram tröjan och läste på prislappen .. 18 dollar!! Så det var en dyr tröja jag hittade ;)

/ Annie




Är min tröja godkänd? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är najs :)

2010-05-14 @ 07:35:42
Postat av: Helene

Jättesnygg tröja!! Vill oxå ha en sån...;)

2010-05-14 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0