Det var inte min dag idag...

Dagen började med att man vaknade klockan 04.00. Svårt att somna om och när klockan ringde 05.15 så stängde jag av den - inte smart.
Vaknade 05.45 av att Annie mumlade något om "försenade". Blev snabb frukost och sen ta sig med en cykel till stallet för Annie hade fått punka på sin.
Sen tvättade jag Mastercards hovar och då drar han undan hoven och gissa vems finger som fastnar i skosömmen?
Dagen fortsatte med vatten i skorna m.m.
Höjdpunkten var när jag borstade Mastercard i huvudet och han bet sig tag i mitt finger - och släppte inte taget förrän Laura bände upp munnen på han.
Sen innan vi skulle hem så hade Murre fått tag i min tröja, först hade han dränkt den i en vattenspann och sen rullade han den i sågspånet...
Om man bortser från detta så har min dag varit toppen !
ha det bäst ! / Sabina

Kommentarer
Postat av: Anna

Vissa hästar gör sig bäst som hamburgare :(

2010-05-14 @ 22:08:42
Postat av: Amanda

Vissa dagar borde inte få finnas.

2010-05-14 @ 23:15:09
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Arne

Underbart att du kan hålla humöret uppe efter en sån dag

2010-05-15 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0