Annies dag

Kan ju inte säga att de har hänt så mycket idag asså. Men jag har räknat hur många vattenhinkar jag har burit idag .. 30! Jag kommer att vara värsta hulken när jag kommer hem! Jag var ju då hemma i stallet idag och inte på Medowlands som Sabina var. Så var i stallet tillsammans med Fredrik och en mexikans tjej som jag aldrig lär mig namnet på. Imorgon ska vi kvala Apollo och då får Sabina stanna hemma istället. :) Sabina ligger ute på gräsmattan och solar nu. Jag kan dock inte göra henne sällskap .. Jag är helt sönder bränd :( Så jag får sitta här i soffan och blogga och skriva med min lilla mammsi som jag saknar! Sen saknar jag min Pappsi också! Det är många man saknar såklart .. Vi gör såhär istället. JAG SAKNAR ER ALLA! :D

Take care!   
/ Annie


Här bor vi!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas det går bra för Apollo. Kul att se hur ni bor. Berätta mer om vad ni jobbar med i ord och bild...kramen!

2010-05-06 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0