Annies dag i New york


Snygg måste kan ju vara i New York. Jag insåg idag vart alla snygga killar håller hus .. NEW YORK.
Vart man än kollade såg man en mumsbit :)


Någonting? Säkert känt .. Eller vad säger du historia lärare Malin? :D


Ser ni? Ser ni? FRIHETSGUDINNAN. Dock var det piss kallt så vi ville inte ta någon båt ut för att ta en nämnare titt på henne. men nu har vi sett henne på håll iallafall :)


New york hamn?


Svenska flaggan :D


En lycklig Annie, JAG ÄLSKAR NEW YORK!!


Byggnader, som ni ser var de inte världens bästa väder .. :/


Vi åkte gul taxi bil 3 gånger! Me like it. Förutom dom som gör som idioter. eller vad säger du Sabina? ;)


Underkläder från Victoria Secret . mjaaaau ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir så avis när jag ser era bilder från NY...om jag ändå vore ung igen!!!!! Det fina monumentet handlar om marinkårsoldater som blev attackerade av en tysk ubåt under andra världskriget!!

2010-05-11 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0