11 maj

Idag var det då 11 maj alltså en månad kvar till studenten. Helt sjukt .. Idag var jag (Annie) i det andra stallet för att Emelie var iväg och tävlade sin häst någonstans så jag tog hand om hennes hästar idag. Vilket var 3 hästar varav 1 åkte runt lunch. Allt gick jätte bra. Det var ett sto som hette Ugotlegs och en hingst jag inte kommer ihåg namnet på och Reven stoet som åkte. Fick göra dem klara för träning och ta hand om dem efter. När vi kom hem åkte vi eller cyklade till Phil’s och köpte en Pizza där 95% av pizzan bestod av ost .. ÄCKLIGT!! idag kom jag även på varför Sabina alltid cyklar ifrån mig till och från stallet .. jag har inget luft i framdäcket, TUNGT! Nu ligger vi o kollar på ”en ängels tålamod” har snart sett två säsonger.

/ Annie

Världens bästa klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0