kvaldag


Sabina gör i ordning Classic Glide


ena delen av stallet


Samurai väntar på att få hoppa in i transporten. 


Mastercard säger hej



i usa står hästarna uppdelade i spiltor beroende på vilket lopp och startnummer det har.
Som hästen på bilden startar i lopp 4 och har startnummer 10. Riktigt smart tycker jag :)


En sak dom har i usa är boxar med halm i där man ställer
hästarna och visslar så kissar dom, haha :) Reven på bilden


Häst transporter i USA


Picnik hemma i stallet :)


Nu får de vara nog med bilder. Något ni vill att vi ska ta kort på?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ta kort på allt :) mer foto mer inlägg - jag är jättenyfiken ...

2010-04-30 @ 07:32:46
Postat av: krister sjöberg

Hej på er

Det är er mentor och lärare som är jätteglad för er skull hoppas att ni har det så bra som ni förväntade er? Man får bara en sådan chans en gång i livet och ni har mycket att lära mig om ni kommer hem? Jag är mycket stolt och glad att ni ordnade detta själva jag har skickat sms till er ang. systrarna Lorentsson som bor en liten bit ifrån er mamman ringde och behövde hjälp i 4 mån. fråga Björn han vet säkert mera. Var rädda om er och stanna gärna kvar så jag kan komma och hälsa på. MVH er lärare krister

2010-04-30 @ 17:23:31
Postat av: Nathalie

ta kort på loppen:) hoppas ni har det bra flickor!

2010-05-01 @ 10:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0