en dag på Naturbruk

Dagen började med att vi planerade inför Naturbruksdagarna 23 mars och Koutsläppet 24 mars (Alla är välkommna) Rebecka och jag tömkörde även Hudini och Zacke ute i skogen och båda hästarna var otroligt snälla för att inte vara igångsatta, blev rikigt förvånad faktiskt :)

Imorgon kommer BLT och intervjua mig inför USA resan. Tyvärr är ju Sabina på sin förlängda praktik hemma i skåne. Så hon kan inte ta sig till skolan men jag ska nämna hennes namn hundra gånger så de inte verkar som att bara jag ska iväg som de lät i förra tidningen :) Så imorgon blir de platta året och sminka sig extra snyggt för man kan ju inte visa sig ful inför hela blekinge heller ;)

Tack alla som svarade på frågan om Skype, det blir till o skaffa de faktiskt ;)

Take care! 
/ Annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0