DÅ var det onsdag

Klockan är typ 17.00 här och så är det läggdags för er där hemma i Sverige.
Det vi kan säga direkt att det är ganska annorlunda här och sen ska man ju lära sig alla namn på grejorna.
Idag tex. så bad én tränare mig att ta av "Mr.Darcyn"  Och jag liksom "WHAT ?!" Fick tillslut veta vad det var men dock så pinsamt. Plugga lite hästglosor kanske ?
Imorgon åker vi till Medowlands med fyra kvalhästar :)

                                                                                  Seeyaa/   Sabinan

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha det dar med att kunna sanna ord ar inte det lattaste :P han har skrattat manga ganger at mig har nar jag inte fattar ett skit ( men enda nickar a sager Yes yes ;) ) men snart kan jag vad allt pa en traktor heter :P

2010-04-29 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0