är med i Blekinge posten

För några veckor sedan kom en snubbe från Blekinge posten o pratade och tog kort på mig och mina kompisar. tänkte skriva ett stycke som jag tyckte va bäst :)

"Annie Narvefors Från Karlskrona är ett med hästarna sedan barnsben. Efter naturbruksdagen far hon till Amerika under sin praktiktid i ett travstall. Drömmen har gått i uppfyllelse och lärare Krister Sjöberg är stolt över sina elever."

Tycker dock synd att de inte skrev att jag skulle dit med Sabina, sa det flera gånger att jag skulle dit med henne. För i tidningen låter de som om jag åker till själv. Sen att de skriver Amerika och inte USA tycker jag är lite kul, det låter rätt fult med Amerika :D Dock hittar jag inte detta någonstans på internet, tyvärr :(

Detta är troligtvis inte sista tidningen som kommer att stå om våran resa. Nästa vecka (tror vi) så kommer BLT eller Syndöstran och snackar med mig och Sabina och tre till som ska utomlands på praktik :)


Så här såg uppslaget ut


Bild på när jag selar ut Pigge :)


Kommentarer
Postat av: camilla

sv. ska till landskrona och kolla lillebrors serieprämiers match :D.



själv? :)

2010-04-11 @ 11:12:07
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0