Andra dagen!

Idag var de andra dagen i stallet, man börjar få mer och mer koll på rutinerna nu. Sabina och jag fick iallafall rida idag på banan. Jag vet inte vad Sabina hade för häst men jag hade ett litet sto som heter Classic Glide. Hon har bara blivit riden en gång innan (igår) men hon var hur snäll som helt med öronen framåt och travade på så snällt. Nu håller min dator på att dö , men vi ska kolla på en film nu senare kommer Laura (björns fru) och hon ska köra oss till affären så vi kan storhandla mat!

imorgon har vi tänkt att ta med oss kameran så vi kan bevisa att vi faktiskt är här ;)
Hur är det hemma i sverige? Allt bra? :)

Take care!
/ Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er. Skönt att höra att ni kommit fram och börjat installera er. Träffade din mamma (Annies)som hastigast i lördags på kosläppet men hann inte med att prata med henne.

Ser fram mot att få se bilder från stället ni är på. Fick du upp väskan?

2010-04-27 @ 22:06:03
Postat av: J

Verkar som att ni har det bra, kan ni inte skriva mer om hur resan gick och lite mer vad ni gör i stallen och sådär, är nyfiken :)

2010-04-27 @ 22:48:00
Postat av: Thessan *

Nej, min hamster dog igår :( bäst för er att ni kommer hem snart.

2010-04-28 @ 08:43:29
URL: http://thessan.blogg.se/
Postat av: faster Lena

Vad skönt att ni är framme o allt verkar bra. Fick ditt sms hoppas du har användning för nå´t i paketet. Har satt in en slant på ett av dina konton du får kolla. Du behöver inte lägga ut denna kommentaren för det var lite mkt. Ha det gott. Kram Lena

2010-04-28 @ 08:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0