12 dagar, seriöst ?!

Okey, smått panik nu .... eller förresten nej. Känns inte alls som om vi ska sitta på flyget om mindre än två veckor..hmn,lite stördt faktikst. Det kommer nog dagen innan när Annie och hennes mamma kommer ner till Skåneland och sover över..för det är ju dagen dagen med stort D !

Nu sitter jag på tåget till landet där Blekingefolket bor. OCH ja jag har internet. Har försökt i tre bajs år med internet och så funkar det nu ! Helt puckat ...

Min dag började med halvdags praktik på Vombs Nygård, helt underbart väder idag !! Sen körde man bilen hem och slängde sig snabbt in i duschen. Efter duschen väntade frisören och jag har blivit med lugg ! Så nu ser man lagom snyggis ut inför resan !
Nu har jag bara ett litet problemo innan resan,vad ska packas ner? Hur många kilo ska jag packa? Kommer jag shoppa mycket,lagom eller lite ? Detta är sjukt svårt. Vad ska man ha för väska ???

Jag säger förlåt för ett allmänt jobbigt inlägg men det är inte kul att sitta på tåget helt ensam :( 

                                           oh no , that old man didn´t walk ! / Sabinan

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Sv: Ja gör det, det är det bästa alternativet! Men glöm inte att kolla så allt fungerar också ;)



ha de gott

2010-04-15 @ 07:50:31
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Vad roligt att få åka till usa!

2010-04-15 @ 16:32:08
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0