Vilken lördag !

WOOOW !
Sjukt jädra bra lördag kväll hade vi !
Förfesta hos Weman sen stack vi till Viper Room - sjukt najs ställe !
Annie hittade ragg och inte en eller två utan fyra ! Haha ,sjuk är hon ;)
Ordningsvakterna fick säga till henne att lugna ner sig ett antal gånger ! ´
Själv blev man utkastad i början med kommentaren "du är för full" jomen visst
dra den om rödluvan du. Jag hade inte ens börjat knappt ;)
Med lite list och en annan vakt vid dörren promenera jag in igen och höll mig på behörigt
avstånd från vakterna resten av kvällen.
Snubblig som jag var lyckades jag med det mesta...
Annie stod och snacka med en kille och han frågade henne vem hon var där med .. och just då snubblar jag ner för trappan och lägger mig raklång på golvet och Annie bara - Där är hon .. Haha ;)
Nej shit vilken kväll vi hade :)
Idag mår vi väl som vi förtjänar skulle jag tro men skulle lätt göra om de :)

Grattis till Annie som fyller 18 idag !
och vi firar nerkurrade i varsin säng och checkar tv ...
det är verkligen naaajs :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis på na, hmm skickligt gjort ;)

2009-09-13 @ 16:04:50
Postat av: Anonym

Men tjejer då!

Inte dricker ni vell sprit å festar när ni e på ert livs äventyr???

Freda å Lördakvällarna ska ni på sin höjd ha saftkalas i halmen å INGET annat :)

2009-09-13 @ 17:06:25
URL: http://dragonfire.blogg.se/
Postat av: Anna

jag är inneligt tacksam för att ni överlevde :)

2009-09-13 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0