Vi är störda

Konversation ;
S : Jag måste verkligen skriva in mig på rehab när jag kommer hem !
A : Va ?! Varför det ?
S : Jag har ju börjat bli lika störd som du !
A : *Asgarv* Om jag är störd vad är du då ?
Slutsats : Helt enkelt störda !


Gemensamma saker
:
Musiksmak
Hatar Midnight
HmmHmm
Gillar att festa
Ragga
Vågar inte sova själva
Morgontrötta
Vaknar 4 på morgonen
Psyko
Skadeglädje
Pussa på Ipanema <3
Gillar trav
Älskar kladdemuffins
Gillar inte annan form av "tuggummi"
Inte brats
HipHop killarna såå mycket bättre
Längtar till den 13 september
Dissningsmetoder
Hata volvo
Gillar Subway killen
Aschton Kutcher - snyggis
m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0