Snakie Snake


AHHHHH , PANIK !
Gissa vem som sprang skrikandes runt på stallplanen slängde av sig skorna och fullständigt bröt ihop ?
Joo. jag ( sasse, skåning - ja vad ni vill kalla mig )
Det är sjukt vad man kan vara rädd för något.
Är egentligen ingen fegis men när det gäller ormar så bryter jag ihop.
Stod utanför utestallet när jag hör något rasslande och därefter slingrar sig en orm förbi fötterna på mig, 1milimeter till och den hade varit på skorna !

Gissa om Annie tyckte att det var jätte kul när jag sitter på gårdsplanen med skorna av och bara skakar ?
Ska nog lägga en groda i hennes säng inatt, så ska man nog se att hon kommer skrika !
To be continued...

Ha det naajs ! :)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Det är väl inte så många som gillar ormar... inte jag iallafall, dem är obehagliga...

2009-08-30 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0