Blekingebon berättar om dagen

daaaamp

tjaaaa!
efter en lååång dag i stockholm city har man
duktigt ont i fötterna och allmänt slut i huvudet ..
men det var en mycket lyckad dag i huvudstaden.
det blev ett linne, två tröjor (en av dom på bilden) , mössa,vantar & navelsmycke!
inte för jag har hål i navlen men nu är jag ju illa tvungen att ta de :D
vi var på stureplan och jag kan ju säga att hötroget är 100 gånger bättre.
gillar man brats så kan man gå till stureplan för där är alla ...
en sak fattar jag inte .. det finns inga snygga killar i stockholm!!
hallå liksom, sveriges huvudstad .. det bor några här :o
men vart finns alla snygga? men vi hittade en butik, Top streetwear.
det är en affär som säljer hiphop kläder. dit gick vi in och .. DREGEL!
massa snygga hiphop killar precis de man gillar (a)
inga jävlar brats killar med piké tröja och slickat hår.. fy fan!
oj vad jag skriver :D men jag kommer inte på mer att skriva ..
Sabina har redan skrivit allt jag tänkte skriva :/
stallet imorgon med Johan,Malin & Lisa!
det ska bli kul faktiskt! :D
Natti natti :*

dhjabk
det börjar faktiskt bli höst, och man ska ha mössa på sig! annars dör man! :)

piercing
kärlek till min nya piercingsmycke! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design gjord av
EliiinM
RSS 2.0